Support-/kundekonsulent i SmartDok søkes

Vi søker deg som brenner for god kundeservice! Du trives godt med å hjelpe andre, liker å prate med kunder på telefon og ønsker å skape gode kundeopplevelser

smartdok support kundeopplevelser

Supportavdelingen på SmartDok i Alta er på utkikk etter flere som ønsker å skape gode kundeopplevelser. Kanskje er det deg?

Du er strukturert, nysgjerrig og lærevillig. Du ønsker å være del av et team som hele tiden ser nye muligheter og løsninger. Det er fint om du har erfaring med kundeservice, men dette er ikke et absolutt krav. Riktig innstilling, ærlighet, snakketøyet i orden – og ikke minst pågangsmot er for oss det viktigste.

Hvis dette høres interessant ut, er det meget mulig at det er nettopp DEG vi er på jakt etter!

Vi tilbyr

  • En spennende stilling i et firma i vekst
  • Grundig opplæring
  • Et utviklende og kunnskapsrikt miljø
  • Fine lokaler i Kunnskapsparken i Alta
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Mulighet til å skape noe sammen med andre

Ønskede kvalifikasjoner

  • Generelle IT-kunnskaper, og god evne til å sette deg inn i nye systemer
  • Erfaring med kundeservice er en fordel, men ingen krav
  • Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
  • Evne til å jobbe strukturert og målrettet
  • Komfortabel med å kommunisere direkte med både norsk-, engelsk- og svensktalende kunder

Arbeidsoppgaver

  • Besvare kundehenvendelser pr. telefon og e-post
  • Demo/opplæring på våre løsninger
  • Kundeoppfølging
  • Aktiv deltakelse i videreutviklingen av våre produkter, bl.a. gjennom testing

Kontaktpersoner:
Leder for Service Desk, Roger Skarvik – 976 26 617
CV og søknad sendes: roger@smartdok.com
Søknadsfrist: 2. oktober 2017.

september 11th, 2017|Categories: Ledig stilling|Tags: |

About the Author: