SmartDok slagsteam

Våre ansatte gleder seg til å delta på Arctic Entrepreneur, og ønsker folk velkommen til vår stand (standnummer 107, 108).

I år har vi både salg, support og utvikling på plass under Arctic Entrepreneur

Med oss i messebagen har vi nyheter om HMS Pro, SmartTræff og vårt nye Customer Success Team.

Da er det på tide å spenne på seg messeskoene og den gule selskapstrusa, for nå er det endelig Arctic Entrepreneur igjen! I år stiller SmartDok mannsterke og har representanter fra flere avdelinger på plass under messeperioden, 21. – 23. januar 2020. Stedet er som før; The Qube og Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.

– Vi har med oss folk fra salgsavdelingen, support, utvikling og det nye Customer Success teamet i år, kan salgssjef Per Tore Hansen avsløre.

– Vi mener Arctic Entrepreneur er en viktig arena å være på. Vi har mange kunder som deltar og som synes det er flott å komme innom for en hyggelig prat og litt support, samt at det finnes bedrifter på messen som ønsker å snakke med oss om et potensielt kundeforhold.

Vårt standnummer er 107 og 108.

Hensikten er å vurdere om sikkerheten er godt nok ivaretatt gjennom gjeldende arbeidsprosedyrer og planer, eller om det er behov for å iverksette ytterligere tiltak som kan fjerne eller kontrollere farene.

Med et fokus på Sikker Jobb analyse kan bedriften sikre seg at arbeidsoperasjoner er så trygge som mulig før arbeidet iverksettes.

Nytt om HMS Pro

Med seg i den frekke messebagen har Hansen med seg en skikkelig godterpose av forskjellige nyheter, og da spesielt innen HMS.

– Vi har akkurat lansert Sikker Jobb Analyse (SJA) i SmartDok, en funksjon som allerede har blitt meget godt tatt imot. Dersom du er interessert i siste nytt angående vårt voksende HMS/KS system, så er det bare å komme innom å prate med våre selgere på standen, sier han.

Customer Success Team SmartDok Brede Barosen

Brede Barosen er en del av vårt nye Customer Success Team. Du kan du treffe han under hele messen.

Customer Success Team

På plass er også halvparten av vårt nye Customer Success Team. Dette er en ny avdeling som vi skal presentere nærmere de kommende ukene. Denne avdelingen skal blant annet sørge for at kunder av SmartDok får god utnyttelse av systemet. På messen kan du treffe Brede Barosen som er en del av teamet.

– Vår hovedoppgave er kundekurs og oppfølging. Vi kommer med mer informasjon om dette på våre hjemmesider de kommende ukene, men du kan allerede under Arctic Entrepreneur få mer informasjon og booke et kundekurs. En liten tyvstart altså, sier Brede Barosen.

SmartTræff

Vi kommer også til å fronte vårt spennende kundeseminar som går av stabelen i mars måned.

– 11.-12. mars 2020 skjer det! Da er det klart for nytt SmartTræff i Alta, og vi kan love to fantastiske dager i nordlysbyen for våre kunder, sier Per Tore Hansen.

Hva er SmartTræff?

SmartTræff – et kundeseminar litt utenom det vanlige – kun to timer unna Gardermoen!

Hva skjer under SmartTræff 2020?

  • Besøk Altas flotte ishotell, snøscootertur og hundekjøring under nordlyset!
  • Hva er nytt og hva kommer av funksjoner i SmartDok?
  • Tips & tricks, muligheter og erfaringer + mye mer

Kort sagt; bli en enda bedre “SmartDokker”. Vær tidlig ute for å sikre deg plass!

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere