Nå kan du bestille kurs hos SmartDok for å utnytte produktet til max!

Customer Success SmartDok Brede Inger Lise

Customer Success Team i SmartDok Inger Lise Isaksen og Brede Barosen tilbyr kunder av Smartdok intern kursing.

Vårt Customer Success Team er nå i full gang med å hjelpe kunder til å se muligheter og jobbe enda mer effektivt med SmartDok

Nå skal det bli enda enklere og bedre å være kunde av SmartDok. I januar 2020 startet vi opp vårt eget team som skal hjelpe kunder å lykkes med SmartDok.

– Vårt mål er å forenkle arbeidshverdagen til våre kunder. Målet er å sikre best mulig utbytte av SmartDok og styrke verdien for våre kunder, forteller Inger Lise.

Våre kursholdere har en bred kompetanse og deres erfaring er bygget på våre kunder og deres behov. Teamet består av Inger Lise Isaksen, som har jobbet som salgskonsulent siden 2015, og Brede Barosen som har jobbet som supportkonsulent siden 2017.

Tilbyr to typer kurs

Inger Lise og Brede kan tilby kunder av SmartDok to typer kurs.

– Våre kunder kan velge mellom webkurs eller et kundebesøk, avslører Brede.

– Ønsker du en effektiv gjennomgang og opplæring så er webkurset selvfølgelig å foretrekke.  Vi har fått veldig gode tilbakemeldinger på de kundene som har deltatt på dette. Alle påstår at tid er spart!

– Begge kursformene kan skreddersys og skape verdi for hele bedriften, men ønsker dere at at flere skal kunne delta, så anbefaler vi selvsagt et kundebesøk. Da kan vi for eksempel holde et eget kurs for administratorer og et annet for brukere av appen, forteller Brede.

– Her har vi også fått veldig gode tilbakemeldinger. Vi var for eksempel på besøk hos en kunde der engasjementet for bruken var lav. Vi endret litt på oppsettet til kunden, og gjorde noen tilpasninger som førte til at de ansatte fikk en enklere hverdag, forteller han.

Bestill webkurs eller et kundebesøk
Customer Success kundebesøk CS

Våre rådgivere vil kunne optimalisere og effektivisere hverdagen til kundene som bestiller et webkurs eller et kundebesøk.

Prisen på herligheten?

Prisene på webkurs er satt til 6.900,- og kundebesøk på 18.900,- (Reisekostnader, kost og losji kommer i tillegg).

Et eksempel på innhold i et webkurs kan være en gjennomgang og optimalisering av grunnoppsett, praktisk bruk, fakturering & lønn og muligheter i produktet.

Varigheten kan være 2 timer og er tilpasset administratorer. Vi anbefaler 1-3 deltagere per webkurs. I ettertid av kurset får alle kunder en oppsummering sendt.

Et eksempel på et kundebesøk kan være en delt sesjon mellom administratorer (3-4 timer) og brukere (1 time). Innholdet kan selvsagt skreddersys, og for mange er det nok grunnoppsett, effektiv bruk, fakturering og lønn, samt arbeidsflyt og muligheter som er mest interessant. For brukere kan det for eksempel være opplæring av appen, og tips og tricks. Antall deltakere er ubegrenset og også her sendes det selvsagt en oppsummering i ettertid.

Høres dette ut som om noe din bedrift kan ha nytte av?

Bestill webkurs eller et kundebesøk