RESSURSPLANLEGGER

Ressursplanlegger ikon SmartDok

SmartDok gir deg muligheten til å organisere ressursene på en enkel og genial måte

Hvorfor bruke SmartDok sin Ressursplanlegger

  • I ressursplanleggeren kan du planlegge og fordele ansatte, maskiner og eksterne ressurser på prosjektene

  • De ansatte kan enkelt se hvor de skal være framover via mobil eller PC

  • Legg til eksterne ressurser så du får et bedre helhetsbilde. Da kan du fordele og planlegge ressursene på en enkel måte

  • Motta enkel varsel på SMS eller e-post hvis man gjør endringer på planen

  • Enkelt se planlagt fravær i planleggeren

Kontakt oss
Se video om SmartDok

EN FORUTSIGBAR HVERDAG GJØR DIN BEDRIFT TIL EN VINNER!

Vi bruker ressursplanleggeren til å fordele de interne ressursene til prosjektene vi har opprettet i SmartDok. På bakgrunn av det vi planlegger, kan den enkelte ansatte gå inn i Appen, og se hvilke prosjekt han/hun skal jobbe med den kommende uken. Vi legger også inn ferie/avspasering, slik at vi kan justere mellom prosjektene for å holde produksjonen oppe.
Niclas Persvik, Aktiv Veidrift

Du har jo allerede prosjekter, ansatte og maskiner i SmartDok? Ved noen
enkle klikk kan du nå planlegge hele bedriftens ressursbruk.

Modulen effektiviserer driften og er et nyttig verktøy i planlegging og oppfølging av ressursbehovet i det daglige. Brukerne vil ha sin egen arbeidsplan tilgjengelig på Appen.