ORDRE

Ordre ikon SmartDok

En modul som er utviklet for deg som har mange små oppdrag

Hvorfor bruke ordremodulen i SmartDok?

  •  Rask og enkel måte å informere ansatte om ledig oppdrag

  • Gir deg full kontroll over status på tildelte oppdrag. Er de ferdige, under arbeid eller klar til fakturering?

  • Automatisk purring på ikke utførte oppdrag

  • Flyt av informasjon mellom administrasjon og ansatt uten papir som hoper seg opp

  • Enkel tilgang til fakturagrunnlag. Raskere fakturering, pengene kommer inn tidligere. 

Kontakt oss
Se video om SmartDok

INGEN JOBBER UANSETT STØRRELSE SKAL BLI GLEMT!

Vi bruker ordremodulen i SmartDok til å fordele jobber ut til våre ansatte. Vi får en rask oversikt og god kontroll over alle jobbene våre som gjør at ingen blir glemt i en hektisk hverdag
Synnøve Øhlund, Multi Kulde

Du får oversikt over alle jobber som er sendt ut, hvilke som er startet på, og hvilke som er klare til å faktureres 

Denne modulen setter litt større krav til at brukerne jevnlig oppdaterer hvilke jobber de starter på og hvilke de er ferdige med.

Ordemodulen i SmartDok