Kunne du tenke deg å hjelpe bygg- og anleggsbransjen med å digitalisere seg?

smartdok selger stilling leder

Har du lyst til å jobbe i et innovativt selskap med en markedsledende IT-løsning i et av Oslos feteste lokaler?

SmartDok har hatt en voldsom vekst i Norge den siste tiden, og trenger flere dyktige medarbeidere. I den forbindelse søker vi etter en engasjert og målrettet Account Manager som skal jobbe med en av byggebransjens mest innovative og spennende løsninger. I tillegg får du jobbe med en spenstig og fremoverlent organisasjon som ikke er redd for å kaste seg ut i nye utfordringer!

Du vil selge et av markedets mest spennende IT-løsninger og vi lover deg en kul jobb med engasjerte kolleger. Vi jobber med et prisbelønt IT-produkt innenfor bygg- og anleggsbransjen, og har vært på markedet siden 2007. Du vil være en del av vårt salgsteam og rapportere direkte til Teamleder.

Ledende i Skandinavia

Vår løsning er ledende i Skandinavia innenfor bygg og anleggsbransjen, og du vil jobbe med alt fra små til store kunder. Vi er et selskap med høy vekst og vi har blitt en foretrukken løsning for store selskaper som Veidekke, AF, NCC, Skanska og Peab.

Visma er majoritetseier i SmartDok. Vårt produkt er Vismas skybaserte programvareløsning for bygg- og anleggsbransjen.

Vi er i dag 30 ansatte fordelt over kontorer i Oslo, Stockholm og Alta.

Arbeidsgiver: SmartDok AS
Jobbtittel: Account Manager
Arbeidssted: Karenlyst allé 55, 0277 Oslo
Frist: 18.12.2018
Varighet: Fast stilling

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning (salg/markedsføring) eller gode dokumenterte salgsresultater
  • Fordel med erfaring fra bygg- og anleggsbransjen
  • God IT-kompetanse
  • Erfaring fra CRM systemer
  • Evner til å bygge relasjoner internt og eksternt
  • Erfaring med B2B salg
  • Gode kommunikasjonsegenskaper muntlig og skriftlig
  • Førerkort klasse B

Arbeidsoppgaver

  • Bygge egen portefølje av kunder
  • Møtebooking
  • Demonstrasjon, salg og opplæring av vår løsning
  • Realisere månedlige budsjettmål
  • Oppfølging av egne kunder
  • Fakturering og andre administrative oppgaver.
  • Messedeltakelse
  • Tett samarbeid på tvers av avdelingene salg, support, marked og utvikling

Personlige egenskaper

  • Du trives med oppsøkende salg og liker å jobbe strukturert
  • Du er en lagspiller
  • Du er målbevisst og resultatorientert
  • Du jobber proaktivt, selvstendig og effektivt
  • Du er en utadvendt person, som liker å ta initiativ og har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Du er ærlig, pålitelig og positiv

Vi kan tilby

  • En spennende stilling i et raskt-voksende firma
  • Salg av etablerte og prisbelønte produkter
  • Et utviklende og kunnskapsrikt miljø
  • Konkurransedyktige betingelser- og ansattegoder
  • Mulighet til å skape noe sammen med andre
  • Reising ifm kundemøter, messer og strategiske samlinger
  • 1 time trening i arbeidstiden pr uke
  • Dekket mobil, PC og privat internettbruk
  • God lunsjordning
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger
  • Bordtennisbord på jobben
    +++

Kontaktinformation

Preben Nygaard
Teamleder Oslo
Epost: preben@smartdok.com
Tlf: 92 49 51 22
Web: www.smartdok.no
Høres dette interessant ut? Send inn søknad og CV!

Om arbeidsgiveren

SmartDok AS er et programvareselskap som leverer datafangst for bygg-og anleggsbransjen, og har nærmere 20 års erfaring og er i dag Skandinavias mest brukte bransjeløsning. Vi har over 1 500 kunder. Vi var tidlig ute med å tilby mobile applikasjoner og er nå markedsledende innenfor datafangst i bygg/anleggsbransjen. Vi er totalt 30 ansatte som er fremoverlente, og som elsker å være med å skape noe.
Vår drøm er at du som kunde skal ha verdens mest lønnsomme bygg- og anleggsprosjekter. Uansett om du bygger en bro over Oslofjorden, eller et uthus i Nesseby – optimal lønnsomhet er ikke mulig uten et ekstremt godt planleggingsverktøy, løpende innsamling av data fra feltet og en helhetlig oversikt og kontroll over virksomheten din.