Nå kan endelig også prosjektadmin og bas få innsyn i kompetanseoversikten i SmartDok

Hos oss i SmartDok vil du ha mulighet til å jobbe mot en stor og viktig bransje, og sammen kan vi bidra til å hindre ulykker og redde liv i bransjen.

Er du prosjektadministrator eller bas i SmartDok kan du nå få en oversikt over kompetansene til de ansatte på prosjektet.

Kompetanseoversikten i SmartDok har blitt veldig populær blant våre kunder, og nye funksjoner legges til etter ønske fra brukerne. Sist ut er tilgang for prosjektadministrator og bas.

Å ha tilgjengelig de ansattes kurs, sertifiseringer og egenskaper kan være alfa og omega dersom et prosjekt skal lykkes, og ikke minst om du i hele tatt skal få oppdraget. Flere og flere oppdragsgivere har nå strenge krav til hvilke egenskaper utfører skal ha.

Nå har også prosjektadministrator og bas har fått innsyn i kompetanseoversikten.

– Det er viktig å poengtere at denne funksjonen må slås på. Dette er tilgjengelig nå og må skrus på under firmainnstillinger, sier Product Manager i SmartDok, Mikal Johnsen.

Bedre søkemuligheter

Følgende andre oppdateringer er også utført den siste tiden:

  • Ny fane under kompetanseoversikten som viser all kompetanse i bedriften på en ny måte
    • Lettere å søke etter utløpsdatoer
    • Lettere å finne rette mennesker med rett kompetanse
    • Bedre rapportmuligheter

Ønsker du å ta i bruk Kompetanseoversikten?

Kompetanseoversikten får du i dag gratis med SmartDok. Modulen er aktivert fra start, og den er bare å ta i bruk.

Les mer om hvorfor det er viktig å ha god oversikt over kompetansene i bedriften. 

Besøk kompetanseoversiktsiden