2018 er her – og vi har fått tre nye flotte medarbeidere

En pangstart på året for SmartDok – tre nye ansatte på plass i Kunnskapsparken i Alta!

Nye ansatte i SmartDok

Andreas Hansen, Brede Barosen og Marie Johansen er alle i gang med sin SmartDok-karriere

Våre tre nye medarbeidere på supportavdelingen er godt igang med å sette seg inn i SmartDok-universet.

En jobb på supportavdelingen i SmartDok er populære greier. Ikke bare vil du være med å hjelpe våre kunder til en bedre hverdag, men du vil også i høyeste grad være med på utviklingen av produktet. Derfor var antall søkere rekordstor når vi i fjor høst annonserte om nye muligheter. Til slutt var det Andreas Hansen, Brede Barosen og Marie Johansen som strakk det lengste strået.

Vi i SmartDok er heldige som har fått på plass slike dyktige folk.

Håndverker i teamet

Å ansette folk med forskjellig bakgrunn er som god lapskaus å regne. Det bare må bli bra. Andreas har håndverkerbakgrunn med fagbrev og teknisk fagskole, og har jobbet som anleggsgartner og bas siden 2001.

– Før jeg startet hos SmartDok, jobbet jeg hos Anleggsgartner Odd Erik Oppheim AS i Alta, sier han.

– Jeg syntes SmartDok virket spennende da jeg med min erfaring kan se systemet fra et kundeperspektiv. Er også svært interessert i data og elektronikk. Har en ingeniørutdannelse innen mikrosystemer hvor jeg i tillegg har fått en del relevant erfaring gjennom saksbehandling, både i offentlig og privat virksomhet, forteller Andreas.

Andreas har allerede vært på plass i lokalene en måned, og har rukket å sette seg godt inn i systemet.

Data- og konsulenterfaring

Brede kommer fra elektronikkbransjen og har de siste årene jobbet som avdelingsleder tele/data på Power i Alta.

– Jeg søkte meg til SmartDok fordi jeg ser på det som et spennende firma i vekst med og med et godt arbeidsmiljø. Jeg ønsket nye utfordringer og en arbeidstid som passet et familieliv, sier Brede.

Marie er en Tanaværing som har blitt Altaværing ifølge henne selv. Hun har de siste fem årene har jobbet som kundekonsulent på Nornett.

– Jeg synes SmartDok virker som en spennende bedrift i vekst – med lokal tilhørighet, og søkte dermed nye utfordringer her, sier Marie.

Ny leder for support

Support SmartDok Gerd Kathrine

Gerd Kathrine Lyng Johansen leder i dag supportavdelingen til SmartDok. 

Nytt av året er at Gerd Katrine Lyng Johansen er ny leder for supportavdelingen til SmartDok. Hun tar over etter Roger Skarvik. Johansen har med seg fire dyktige medarbeidere (Raymond Sivertsen fra før av) på Support, som alle sørger for en enklere hverdag for våre snart 50.000 brukere.

Vi ønsker våre nyansatte hjertelig velkommen og ikke minst vår nye avdelingsleder lykke til i jobben.

januar 3rd, 2018|Categories: Nye ansatte|Tags: , , |

About the Author: